Preskočiť na hlavné menu Preskočiť na hlavný obsah
  • Zmenšiť veľkosť textu
  • Základná veľkosť textu
  • Zväčšiť veľkosť textu

Doména kosickazupa.sk

Toto je oficiálna webová stránka Košického samosprávneho kraja.
Oficiálne stránky využívajú doménu kosickazupa.sk.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

Domovská stránka obce Košický samosprávny kraj
Košický
samosprávny
kraj
  • Ikona Facebook
  • Ikona Instagram
  • Ikona Youtube
  • Zmenšiť veľkosť textu
  • Základná veľkosť textu
  • Zväčšiť veľkosť textu
  • Samosprávny kraj
    Predseda
    Podpredsedovia
    Zastupiteľstvo
    Úrad KSK
    Kontrola
    Organizácie
    Právnické osoby
    Kompetencie
  • Úradná tabuľa
    Povinné informácie
    VZN a legislatíva
    Majetok KSK
    Financie
    Personalistika
    Projekty
    Rozvoj regiónu
  • Smart región
    Aktuality
    Fakty o kraji
    Informačné centrá
    Obce a mestá Košického kraja
    Región Abov
    Región Gemer
    Región Spiš
    Región Zemplín
    Geoportál KSK
    Terra Incognita
    Kalendár kultúrnych akcií
  • Transparentný kraj
    Viac o transparentnom kraji
    Otvorená samospráva
    Predaj a nájom majetku
    Politika participácie verejnosti na rozhodovaní samosprávy
    Participácia
    Prístup k informáciám
    Zmluvy, faktúry, objednávky
    Rodová rovnosť
    Mediálna politika
    Regionálny rozvoj a životné prostredie
    Územné plánovanie
    Verejné obstarávanie v kraji
    Sociálna politika v kraji
    Rozpočet v kraji
    Zdravotná politika v kraji
    Doprava v kraji
    Kultúra v kraji
    Cestovný ruch v kraji
    Školstvo v kraji
    Šport v kraji
    Projekty a investície
    Často kladené otázky
    Dotazník TIS 2022
  • Kontakty
  • Samosprávny kraj
    • Predseda
      • O predsedovi
      • Kalendár predsedu
      • Kancelária predsedu
      • Doterajší predsedovia
      • Cena KSK a predsedu KSK
      • Čestná cena predsedu KSK
      • Osobnosti KSK
    • Podpredsedovia
    • Zastupiteľstvo
      • Poslanci
      • Zasadnutia
      • Uznesenia
      • Komisie
        • 6. volebné obdobie
          • Rada predsedov komisií
          • Plán rokovaní komisií Zastupiteľstva KSK a termíny rokovaní komisií Zastupiteľstva KSK
          • Etika a konflikt záujmov
          • Dopravná komisia
          • Finančná komisia
          • Komisia cestovného ruchu a cezhraničnej spolupráce
          • Komisia k hospodáreniu s majetkom
          • Komisia na ochranu verejného záujmu pri výkone funkcií verejných funkcionárov
          • Komisia pre cirkevné a spoločenské otázky
          • Komisia regionálneho rozvoja
          • Komisia územného plánovania a životného prostredia
          • Kultúrna komisia
          • Mandátová komisia
          • Sociálna komisia
          • Školská komisia
          • Zdravotná komisia
        • 5. volebné obdobie
          • Rada predsedov komisií
          • Komisia na ochranu verejného záujmu pri výkone funkcií verejných funkcionárov
          • Mandátová komisia
          • Komisia k hospodáreniu s majetkom
          • Komisia pre cirkevné a spoločenské otázky
          • Finančná komisia
          • Sociálna komisia
          • Kultúrna komisia
          • Zdravotná komisia
          • Dopravná komisia
          • Školská komisia
          • Komisia regionálneho rozvoja
          • Komisia cestovného ruchu a cezhraničnej spolupráce
          • Komisia územného plánovania a životného prostredia
          • Termíny rokovaní komisií Zastupiteľstva KSK
        • 4. volebné obdobie
          • Mandátová komisia
          • Komisia na ochranu verejného záujmu pri výkone funkcií verejných funkcionárov
          • Komisia k hospodáreniu s majetkom
          • Komisia pre cirkevné a spoločenské otázky
          • Finančná komisia
          • Sociálna komisia
          • Kultúrna komisia
          • Zdravotná komisia
          • Dopravná komisia
          • Školská komisia
          • Komisia regionálneho rozvoja
          • Komisia cestovného ruchu a cezhraničnej spolupráce
          • Komisia územného plánovania a životného prostredia
        • 3. volebné obdobie
          • Mandátová
          • Na ochranu verejného záujmu pri výkone funkcií verejných funkcionárov
          • Finančná
          • Sociálna
          • Dopravná
          • Zdravotná
          • Kultúrna
          • Školská
          • Regionálneho rozvoja
          • Cestovného ruchu a cezhraničnej spolupráce
          • Územného plánovania a životného prostredia
          • K hospodáreniu s majetkom
          • Pre cirkevné a spoločenské otázky
        • 2. volebné obdobie
          • Mandátová
          • Na ochranu verejného záujmu pri výkone funkcií verejných funkcionárov
          • Finančná
          • Sociálna
          • Kultúrna
          • Zdravotná
          • Dopravná
          • Školská
          • Regionálneho rozvoja
          • Cestovného ruchu a cezhraničnej spolupráce
          • Územného plánovania a životného prostredia
          • K hospodáreniu s majetkom KSK
          • Pre cirkevné a spoločenské otázky
      • Dokumenty zastupiteľstva
        • Dochádzka poslancov Zastupiteľstva KSK
        • Odmeny poslancov Zastupiteľstva KSK
        • Časový plán zasadnutí Zastupiteľstva KSK
        • Rokovací poriadok Zastupiteľstva KSK a Rokovací poriadok komisií Zastupiteľstva KSK
        • Zásady odmeňovania poslancov Zastupiteľstva KSK a neposlancov - členov komisií zastupiteľstva
        • Zásady a postup pre udeľovanie ocenení KSK
        • Etika volených funkcionárov
      • Otvorená samospráva
    • Úrad KSK
      • O úrade KSK
      • Organizačná štruktúra
      • Riaditeľ Úradu KSK
      • História sídla KSK
    • Kontrola
      • Kontrolná činnosť v KSK
      • Hlavný kontrolór
      • Odborné stanoviská
      • Pripomienky
      • Útvar hlavného kontrolóra
      • Výsledky kontrol
        • Rok 2025
        • Rok 2024
        • Rok 2023
        • Rok 2022
        • Rok 2021
        • Rok 2020
        • Rok 2019
        • Rok 2018
        • Rok 2017
        • Rok 2016
      • Správy o kontrolnej činnosti
      • Plán kontrolnej činnosti
      • Monitoring dlhu
      • Register kontrolných zistení a odporúčaní
        • Zovšeobecnené kontrolné zistenia a odporúčania
        • Rozpočtovanie
        • Finančná kontrola
        • Účtovníctvo
        • Verejné obstarávanie
        • Pracovné právo a odmeňovanie
        • Správa majetku
        • Ostatné
      • Podanie podnetu na kontrolu
      • Kontakty
    • Organizácie
      • Školy a školské zariadenia
      • Sociálne
      • Kultúrne
      • Iné organizácie
    • Právnické osoby
    • Kompetencie
      • Cestovný ruch
        • O cestovnom ruchu
        • Aktuálne v cestovnom ruchu
        • Kompetencie a legislatíva
        • Koncepčné materiály
        • Stratégia rozvoja do roku 2020
          • Stratégia rozvoja CR v regióne v NP Slovenský Kras
          • Stratégia rozvoja CR v regióne NP Slovenský raj
          • Stratégia rozvoja cestovného ruchu v regióne Dolný Zemplín
        • Krajská organizácia CR
        • Organizácie cestovného ruchu
        • Cykloturistika v Košickom kraji
        • Terra Incognita
        • Filmový turizmus
        • Kúpele
          • Kúpele v Košickom kraji
          • Kúpeľníctvo v Košickom kraji - Cestovný ruch
        • Catching-up Regions (CuRI) - Cestovný ruch
      • Doprava
        • Aktuálne v doprave
        • Kompetencie a legislatíva
        • Pozemné komunikácie
        • Regionálna autobusová doprava
        • Regionálna železničná doprava
        • IDS Východ
        • Plán udržateľnej mobility
        • Rozpočet
      • Kultúra
        • O kultúre
        • Aktuálne v kultúre
        • Kalendár podujatí
        • Kultúrne služby
        • Filmová kancelária Košického kraja
        • Kompetencie a legislatíva
        • Koncepčné a iné dokumenty
      • Regionálny rozvoj
        • O regionálnom rozvoji
        • Kompetencie a legislatíva
        • Aktuálne v regionálnom rozvoji
        • Koncepčné materiály kraja
        • PHRSR
          • Program hospodárskeho rozvoja a sociálneho rozvoja KSK na roky 2023 – 2027
          • Integrovaný územný rozvoj
          • Index sociálneho pokroku
        • Profil regiónu
        • Rada partnerstva
          • O Rade partnerstva
          • Strategicko-plánovacie regióny
          • Referát sekretariátu Rady partnerstva KSK
          • Zasadnutia Rady partnerstva
          • Dokumenty Rady partnerstva
          • Podpora vytvorenia technického sekretariátu Rady partnerstva
        • Investičné prostredie
          • Inovačné centrum Košického kraja
          • Regionálna inovačná stratégia
          • Prezentácia pre investorov
          • Aktuálne v investičnom prostredí
        • Európska, cezhraničná, územná spolupráca
        • Europe Direct Košice
        • Projekty implementované KSK
      • Územné plánovanie
        • Aktuálne v územnom plánovaní
        • Kompetencie a legislatíva
        • Záväzné stanovisko
        • Geopriestorové dáta a analýzy
        • Územný plán regiónu
          • Územný plán regiónu (ÚPN VÚC) 2022
          • Územný plán regiónu (ÚPN VÚC) 2017
          • Územný plán regiónu (ÚPN VÚC) 2014
          • Územný plán regiónu (ÚPN VÚC) 2009
        • Územnoplánovacie podklady
        • Územný plán obcí
      • Životné prostredie
        • O životnom prostredí
        • Aktuálne v životnom prostredí
        • Kompetencie a legislatíva
        • Implementované projekty
        • Program obnovy krajiny
      • Sociálne veci
        • Aktuálne v sociálnych veciach
        • Kompetencie a legislatíva
        • Koncepcia rozvoja sociálnych služieb
        • Kancelária prvého kontaktu
        • Sociálne služby - občan
        • Sociálne služby - poskytovateľ
        • Sociálne služby financované KSK
        • Informačný systém sociálnych služieb
        • Evidencie čakateľov
        • Kontrolná činnosť
        • Sociálny rozvoj mikroregiónov
      • Školstvo
        • Aktuálne v školstve
        • Odbor školstva
        • Kompetencie a legislatíva
        • Koncepčné materiály
        • Školy a školské zariadenia
        • Krajská hokejová akadémia
        • Prijímanie na vzdelávanie
        • Dokumenty
        • Mládež a školské parlamenty
          • O mládeži a školských parlamentoch
          • Súťaže pre stredné školy
          • Študentský parlament Košického kraja
          • Ponuka aktivít pre školské parlamenty
          • Príklady dobrej praxe v práci s mládežou
        • Krajská rada - KROVaP
        • Územná školská rada
        • Školské stravovanie
      • Zdravotníctvo
        • Aktuálne v zdravotníctve
        • Zdravotníctvo KSK
        • Kompetencie a legislatíva
        • Zdravotná starostlivosť
        • Formulár
        • Ambulantná pohotovostná služba
        • Lekárenská starostlivosť
        • Zdravotná dokumentácia
        • Žiadosti a tlačivá
        • Dozor
        • Etická komisia
          • Etická komisia
          • Cenník Etickej komisie KSK
        • Minimálna sieť VAS a možnosti podpory
        • Nedostupný lekár

Vyplatenie mzdy, náhrad mzdy, príplatkov vo vyššej sume

  • Úvod
  • Samosprávny kraj
  • Kontrola
  • Register kontrolných zistení a odporúčaní
  • Rozpočtovanie
  • Vyplatenie mzdy, náhrad mzdy, príplatkov vo vyššej sume

Opis kontrolného zistenia

Vyplatenie náhrady mzdy za dovolenku vo vyššej sume než patrila, v dôsledku priznania príplatku za profesijný rozvoj pedagogickému zamestnancovi vo vyššej sume než zodpovedala počtu platných kreditov a v súvislosti s tým odvedenie naviac preddavkov na zdravotné poistenie a poistného na sociálne poistenie, čo sa v zmysle § 31 ods. 1 písm. b) zákona č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy v platnom znení považuje za porušenie finančnej disciplíny.

Vyplatenie platu za prácu nadčas vo vyššej sume než zodpovedala hodinovej sadzbe funkčného platu a v súvislosti s tým odvedenie naviac preddavkov na zdravotné poistenie a poistného na sociálne poistenie, čo sa v zmysle § 31 ods. 1 písm. b) zákona č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy v platnom znení považuje za porušenie finančnej disciplíny.

Vyplatenie príplatku za prácu v noci a príplatku za prácu vo sviatok z HSFP nezodpovedajúcej ustanovenému týždennému pracovnému času a v súvislosti s tým, odvedenie vyšších preddavkov na zdravotné poistenie a poistného na sociálne poistenie, čo sa v zmysle § 31 ods. 1 písm. b) zákona č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy v platnom znení považuje za porušenie finančnej disciplíny v sume.

Priznanie a vyplatenie príplatku za výkon špecializovanej činnosti uvádzajúceho pedagogického zamestnanca v nižšej sume než patrila.

Vyplatenie odmeny za pracovné zásluhy pri dosiahnutí 60. rokov veku vo vyššej sume než funkčný plat, na ktorý mal zamestnanec v čase jej poskytnutia nárok a v súvislosti s tým, odvedenie vyšších preddavkov na zdravotné poistenie a poistného na sociálne poistenie, čo sa v zmysle § 31 ods. 1 písm. b) zákona č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy v platnom znení považuje za porušenie finančnej disciplíny.

Vyplatenie odstupného vo vyššej sume než patrilo v dôsledku v nesprávnej výške priznaného príplatku za profesijný rozvoj a v súvislosti s tým odvedenie naviac preddavkov na zdravotné poistenie a poistného na sociálne poistenie, čo sa v zmysle § 31 ods. 1 písm. b) zákona č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy v platnom znení považuje za porušenie finančnej disciplíny.

Legislatíva/zhodnotenie

§ 4 ods. 1 písm. n), p) a r) zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme.

Zamestnancovi za podmienok a v rozsahu ustanovených týmto zákonom patrí plat, ktorým je príplatok za prácu v noci, príplatok za prácu vo sviatok, plat za prácu nadčas.

§ 4 ods. 1 písm. t) zákona č.553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme.

Zamestnancovi za podmienok a v rozsahu ustanovených týmto zákonom patrí plat, ktorým je odmena.

§ 4 ods. 1 písm. x) zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme.

Zamestnancovi za podmienok a v rozsahu ustanovených týmto zákonom patrí plat, ktorým je príplatok za profesijný rozvoj.

§ 13b ods. 2 zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme.

Pedagogickému zamestnancovi alebo odbornému zamestnancovi, ktorý vykonáva činnosť uvádzajúceho pedagogického zamestnanca alebo uvádzajúceho odborného zamestnanca, patrí príplatok za výkon špecializovanej činnosti v sume 4 % platovej tarify platovej triedy a pracovnej triedy, do ktorej je zaradený, zvýšenej o 14 %, ak túto činnosť vykonáva u jedného začínajúceho pedagogického zamestnanca alebo jedného začínajúceho odborného zamestnanca, alebo v sume 8 % platovej tarify platovej triedy a pracovnej triedy, do ktorej je zaradený, zvýšenej o 14 %, ak túto činnosť vykonáva u dvoch alebo u viacerých začínajúcich pedagogických zamestnancov alebo začínajúcich odborných zamestnancov.

§ 14 ods. 1 zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v znení účinnom do 31.08.2019.

Pedagogickému zamestnancovi a odbornému zamestnancovi za sústavné prehlbovanie odbornej spôsobilosti profesijným rozvojom v kariérovom systéme podľa osobitného predpisu patrí kreditový príplatok v sume 6 % z platovej tarify platovej triedy a pracovnej triedy, do ktorej je zaradený, a to za každých 30 kreditov získaných podľa podmienok a v lehote určenej osobitným predpisom najviac však za 60 kreditov získaných podľa podmienok a v lehote určenej osobitným predpisom. Kreditový príplatok zamestnávateľ prizná na dobu platnosti priznaného kreditu podľa osobitného predpisu. Kreditový príplatok sa určí pevnou sumou zaokrúhlenou na 50 eurocentov nahor.

§ 14e ods. 1 zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme.

Pedagogickému zamestnancovi a odbornému zamestnancovi patrí príplatok za profesijný rozvoj .

§ 16 zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme.

Zamestnancovi patrí za hodinu práce v noci príplatok v sume 25 % hodinovej sadzby funkčného platu, najmenej však príplatok rovnajúci sa sume ustanovenej podľa § 123 ods. 1 Zákonníka práce.

§ 18 ods. 1 zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme.

Zamestnancovi patrí za hodinu práce vo sviatok príplatok v sume 100 % hodinovej sadzby funkčného platu.

§ 19 ods. 1 zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme.

Za hodinu práce nadčas patrí zamestnancovi hodinová sadzba jeho funkčného platu zvýšená o 30 %, a ak ide o deň nepretržitého odpočinku v týždni, zvýšená o 60 % hodinovej sadzby funkčného platu. Ak sa zamestnávateľ so zamestnancom dohodli na čerpaní náhradného voľna za prácu nadčas, patrí mu príslušná časť funkčného platu a za každú hodinu práce nadčas hodina náhradného voľna; zvýšenie podľa prvej vety zamestnancovi nepatrí. Ak zamestnávateľ neposkytne zamestnancovi náhradné voľno počas troch kalendárnych mesiacov alebo v inom dohodnutom čase po vykonaní práce nadčas, patrí zamestnancovi zvýšenie podľa prvej vety.

§ 20 ods. 1 písm. c) zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme.

Zamestnávateľ môže poskytovať zamestnancovi odmenu za pracovné zásluhy pri dosiahnutí 50 rokov a 60 rokov veku až do sumy jeho funkčného platu.

§ 27 ods. 4 zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme.

Hodinová sadzba funkčného platu na účely tohto zákona je 1/174 funkčného platu zamestnanca určeného pre pracovný čas 40 hodín týždenne, 1/168 funkčného platu zamestnanca určeného pre pracovný čas 38 a 3/4 hodiny týždenne a 1/163 funkčného platu zamestnanca určeného pre pracovný čas 37 a 1/2 hodiny týždenne; pri zníženej dĺžke pracovného času pod ustanovený rozsah sa hodinová sadzba funkčného platu úmerne upraví. Suma hodinovej sadzby funkčného platu sa zaokrúhľuje na štyri desatinné miesta nahor. Suma zistená podľa § 15 až 19a a § 21 v závislosti od počtu odpracovaných hodín sa zaokrúhľuje na najbližší eurocent nahor.

§ 29 ods. 2 zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme.

Ak osobitné predpisy, ktoré sa vzťahujú na zamestnávateľov a zamestnancov podľa § 1 ods. 1 obsahujú ustanovenia o priemernom zárobku alebo o priemernej mzde, je ním funkčný plat podľa § 4 ods. 4 až 6 plat pri výkone inej práce alebo funkčný plat podľa § 30 ods. 3 priznaný zamestnancovi v čase, keď vznikol dôvod na jeho použitie.

§ 32g zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme.

Kreditový príplatok priznaný pedagogickému zamestnancovi alebo odbornému zamestnancovi podľa predpisov účinných do 31. augusta 2019 sa považuje za príplatok za profesijný rozvoj a vypláca sa do 31. augusta 2026.

116 ods. 1 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce.

Zamestnancovi patrí za vyčerpanú dovolenku náhrada mzdy v sume jeho priemerného zárobku.

§ 116 ods. 3 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce.

Za nevyčerpané štyri týždne základnej výmery dovolenky nemôže byť zamestnancovi vyplatená náhrada mzdy, s výnimkou, ak si túto dovolenku nemohol vyčerpať z dôvodu skončenia pracovného pomeru.

§76 ods. 1 písm. a) zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce.

zamestnancovi, s ktorým zamestnávateľ skončí pracovný pomer výpoveďou z dôvodov uvedených v § 63 ods. 1 písm. a) alebo písm. b) alebo z dôvodu, že zamestnanec stratil vzhľadom na svoj zdravotný stav podľa lekárskeho posudku dlhodobo spôsobilosť vykonávať doterajšiu prácu, patrí pri skončení pracovného pomeru odstupné najmenej v sume jeho priemerného mesačného zárobku, ak pracovný pomer zamestnanca trval najmenej dva roky a menej ako päť rokov.

§ 31 ods. 1 písm. b) zákona č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy v platnom znení.

Porušením finančnej disciplíny je poskytnutie alebo použitie verejných prostriedkov nad rámec oprávnenia, ktorým dôjde k vyššiemu čerpaniu verejných prostriedkov.

§ 31 ods. 4 zákona č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy.

Za porušenie finančnej disciplíny podľa odseku 1 písm. b) sa ukladá odvod vo výške porušenia finančnej disciplíny a penále vo výške 0,1 % zo sumy, v ktorej došlo k porušeniu finančnej disciplíny, za každý aj začatý deň omeškania s úhradou uloženého odvodu.

Odporúčanie

Pri poskytovaní odstupného vychádzať z funkčného platu platného ku dňu skončenia pracovného pomeru a pred jeho vyplatením dôsledne preveriť správnosť určenia výšky nároku.

Plat za prácu nadčas vyplácať z hodinovej sadzby funkčného platu určenej v súlade s platovým zaradením a dohodnutou dĺžkou pracovného času.

Vyplácať zamestnancovi príplatok za prácu v noci a príplatok za prácu vo sviatok a plat za prácu nadčas z hodinovej sadzby funkčného platu určenej pre dohodnutý týždenný pracovný čas.

Určovať výšku príplatku uvádzajúcemu pedagogickému zamestnancovi v súlade s platnou právnou úpravou odmeňovania pedagogických zamestnancov.

Poskytovať zamestnancom odmenu za pracovné zásluhy pri dosiahnutí 60. rokov veku najviac v sume jedného funkčného platu, na ktorý majú v čase jej vyplatenia skutočne nárok.

Priebežne zabezpečovať dôslednú kontrolu plnenia podmienok pre priznanie príplatku za profesijný rozvoj a správnosti určenia jeho výšky.

Právny stav k (rok)

2022


Nesprávne zatriedenie výdavkov v rámci rozpočtovej klasifikácie
Použitie bežných výdavkov na kapitálové výdavky
Nesprávne použitie kódu zdroja
Úhrada preddavku v rozpore s ustanovenými pravidlami
Úhrada členského príspevku bez súhlasu zriaďovateľa
Použitie prevádzkového normatívu (zdroj ŠR SR - prenesené kompetencie) na úhradu výdavkov za ubytovanie žiakov školy (originálna kompetencia)
Vyplatenie tarifného platu vo vyššej sume než zodpovedala počtu rokov započítanej praxe
Vyplatenie mzdy, náhrad mzdy, príplatkov vo vyššej sume
Nesprávne vyplatenie príplatku za riadenie
Uzatvorenie ďalšieho pracovného pomeru a vyplatenie funkčného platu nad rámec oprávnenia
Cestovné náhrady pri tuzemskej pracovnej ceste vyplatené nad rámec oprávnenia
Neoprávnená úhrada nájomného
Nerealizovanie výdavkov RO z výdavkového účtu
Boli tieto informácie pre vás užitočné? Je táto stránka užitočná?
Našli ste na stránke chybu?
Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu

Pomôžte nám zlepšiť kosickazupa.sk

Aby sme vedeli zlepšiť obsah na tejto stránke, chceli by sme vedieť o Vašej skúsenosti so stránkou. Pošleme Vám link na formulár spätnej väzby. Jeho vyplnenie Vám zaberie iba 2 minúty.

Vyplniť prieskum

Pomôžte nám zlepšiť kosickazupa.sk

Prosím nevpisujte žiadne osobné informácie (meno, kontakt a iné).


You can enter up to 350 characters

Košický samosprávny kraj:

Adresa:
Úrad Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1
042 66 Košice

Telefón informátor: 055 7268 111
Email: vuc@vucke.sk

Výber z kraja:

  • Aktuality
  • Videá z kraja
  • Úradná tabuľa
  • Dotácie VÚC
  • Kontakty na DSS
  • Kontakty VÚC

Pre médiá:

Symboly košického samosprávneho kraja
Dizajn manuál | PDF | 15.48 Mb
Tlačové verzie loga KSK | ZIP | 0.45 Mb

Rýchle odkazy:

  • Ochrana osobných údajov
  • Súbory cookies
  • Mapa stránok
  • RSS
  • Vyhlásenie o prístupnosti
Facebook Instagram Youtube Vytlačiť stránku

Prevazdkovateľ služby je Košický samosprávny kraj
Vytvorené v súlade s Jednotným dizajn manuálom elektronických služieb.

Táto stránka je chránená službou reCAPTCHA a platia pre ňu Zásady ochrany súkromia a Zmluvné podmienky spoločnosti Google.

Domovská stránka obce Košický samosprávny kraj
Košický
samosprávny
kraj

Košický samosprávny kraj
Oficiálna stránka

  • Samosprávny kraj
    • Predseda
      • - O predsedovi
      • - Kalendár predsedu
      • - Kancelária predsedu
      • - Doterajší predsedovia
      • - Cena KSK a predsedu KSK
      • - Čestná cena predsedu KSK
      • - Osobnosti KSK
    • Podpredsedovia
    • Zastupiteľstvo
      • - Poslanci
      • - Zasadnutia
      • - Uznesenia
      • - Komisie
      • - Dokumenty zastupiteľstva
      • - Otvorená samospráva
    • Úrad KSK
      • - O úrade KSK
      • - Organizačná štruktúra
      • - Riaditeľ Úradu KSK
      • - História sídla KSK
    • Kontrola
      • - Kontrolná činnosť v KSK
      • - Hlavný kontrolór
      • - Odborné stanoviská
      • - Pripomienky
      • - Útvar hlavného kontrolóra
      • - Výsledky kontrol
      • - Správy o kontrolnej činnosti
      • - Plán kontrolnej činnosti
      • - Monitoring dlhu
      • - Register kontrolných zistení a odporúčaní
      • - Podanie podnetu na kontrolu
      • - Kontakty
    • Organizácie
      • - Školy a školské zariadenia
      • - Sociálne
      • - Kultúrne
      • - Iné organizácie
    • Právnické osoby
    • Kompetencie
      • - Cestovný ruch
      • - Doprava
      • - Kultúra
      • - Regionálny rozvoj
      • - Územné plánovanie
      • - Životné prostredie
      • - Sociálne veci
      • - Školstvo
      • - Zdravotníctvo
  • Úradná tabuľa
    • Povinné informácie
      • - Úrad Košického samosprávneho kraja
      • - Zmluvy
      • - Objednávky
      • - Faktúry
      • - Verejné obstarávanie
      • - Dotácie
      • - Stavebný úrad
      • - Civilná ochrana
      • - Spracúvanie osobných údajov
      • - Petície
      • - Správne konania
      • - Sadzobník správnych poplatkov
    • VZN a legislatíva
      • - Materiály na pripomienkovanie
      • - Všeobecne záväzné nariadenia
      • - Iná legislatíva
    • Majetok KSK
      • - Predaj majetku
      • - Prenájom majetku
      • - Prebytočný nehnuteľný majetok
      • - Povinné informácie k majetku
      • - Správa majetku KSK
      • - Zásady hospodárenia s majetkom KSK
    • Financie
      • - Rozpočet
      • - Výročná správa
      • - Záverečný účet
      • - Cenová regulácia a cenová kontrola
    • Personalistika
    • Projekty
      • - Programové obdobie 2021 - 2027
      • - Programové obdobie 2014 – 2020
      • - Programové obdobie 2007 – 2013
      • - Projekty a zámery - rok 2025
      • - Projekty a zámery - rok 2024
      • - Ukončené projekty - rok 2023
      • - Tabačka
    • Rozvoj regiónu
      • - PHRSR KSK na roky 2023 – 2027
      • - PHSR KSK na roky 2016 - 2022
      • - Dokumenty a publikácie
      • - Integrovaná územná stratégia
  • Smart región
    • Aktuality
    • Fakty o kraji
      • - Úvod do kraja
      • - Terra Incognita
      • - Videá z kraja
      • - Dokumenty
      • - Symboly Košického samosprávneho kraja
      • - Partnerské regióny
      • - Samosprávne kraje
      • - Panorámy a prehliadky
    • Informačné centrá
    • Obce a mestá Košického kraja
    • Región Abov
      • - Spoznajte Abov
      • - Kultúra regiónu Abov
      • - História regiónu Abov
      • - Príroda regiónu Abov
      • - Turistika regiónu Abov
    • Región Gemer
      • - Spoznajte Gemer
      • - Kultúra regiónu Gemer
      • - História regiónu Gemer
      • - Príroda regiónu Gemer
      • - Turistika regiónu Gemer
    • Región Spiš
      • - Spoznajte Spiš
      • - Kultúra regiónu Spiš
      • - História regiónu Spiš
      • - Príroda regiónu Spiš
      • - Turistika regiónu Spiš
    • Región Zemplín
      • - Spoznajte Zemplín
      • - Kultúra regiónu Zemplín
      • - História regiónu Zemplín
      • - Príroda regiónu Zemplín
      • - Turistika regiónu Zemplín
    • Geoportál KSK
    • Terra Incognita
    • Kalendár kultúrnych akcií
  • Transparentný kraj
    • Viac o transparentnom kraji
    • Otvorená samospráva
    • Predaj a nájom majetku
    • Politika participácie verejnosti na rozhodovaní samosprávy
    • Participácia
      • - Participácia a regionálna územná samospráva
      • - Participatívne procesy
      • - Koordinátori participácie
      • - Aktuálne v participácii
      • - Publikácie
    • Prístup k informáciám
    • Zmluvy, faktúry, objednávky
    • Rodová rovnosť
    • Mediálna politika
    • Regionálny rozvoj a životné prostredie
    • Územné plánovanie
    • Verejné obstarávanie v kraji
    • Sociálna politika v kraji
    • Rozpočet v kraji
    • Zdravotná politika v kraji
    • Doprava v kraji
    • Kultúra v kraji
    • Cestovný ruch v kraji
    • Školstvo v kraji
    • Šport v kraji
      • - Rezervácia športovísk
    • Projekty a investície
    • Často kladené otázky
      • - Oblasť dopravy
      • - Oblasť kultúry
      • - Oblasť majetku
      • - Oblasť financií
      • - Oblasť sociálna
      • - Oblasť verejného obstarávania
      • - Oblasť zdravotníctva
      • - Oblasť školstva
      • - Oblasť energetiky
      • - Oblasť verejnej správy
      • - Oblasť regionálneho rozvoja
      • - Oblasť GIS
      • - Oblasť územného plánovania
      • - Oblasť cestovného ruchu
    • Dotazník TIS 2022
  • Kontakty
  • Ikona Facebook Facebook
  • Ikona Instagram Instagram
  • Ikona Youtube Youtube
  • Vytočiť telefónne číslo +421 55 7268 111
  • Napísať email na webinfo@kosickazupa.sk
  • Zmenšiť veľkosť textu
  • Základná veľkosť textu
  • Zväčšiť veľkosť textu