Preskočiť na hlavné menu Preskočiť na hlavný obsah
  • Zmenšiť veľkosť textu
  • Základná veľkosť textu
  • Zväčšiť veľkosť textu

Doména kosickazupa.sk

Toto je oficiálna webová stránka Košického samosprávneho kraja.
Oficiálne stránky využívajú doménu kosickazupa.sk.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

Domovská stránka obce Košický samosprávny kraj
Košický
samosprávny
kraj
  • Ikona Facebook
  • Ikona Instagram
  • Ikona Youtube
  • Zmenšiť veľkosť textu
  • Základná veľkosť textu
  • Zväčšiť veľkosť textu
  • Samosprávny kraj
    Predseda
    Podpredsedovia
    Zastupiteľstvo
    Úrad KSK
    Kontrola
    Organizácie
    Právnické osoby
    Kompetencie
  • Úradná tabuľa
    Povinné informácie
    VZN a legislatíva
    Majetok KSK
    Financie
    Personalistika
    Projekty
    Rozvoj regiónu
  • Smart región
    Aktuality
    Fakty o kraji
    Informačné centrá
    Obce a mestá Košického kraja
    Región Abov
    Región Gemer
    Región Spiš
    Región Zemplín
    Geoportál KSK
    Terra Incognita
    Kalendár kultúrnych akcií
  • Transparentný kraj
    Viac o transparentnom kraji
    Otvorená samospráva
    Predaj a nájom majetku
    Politika participácie verejnosti na rozhodovaní samosprávy
    Participácia
    Prístup k informáciám
    Zmluvy, faktúry, objednávky
    Rodová rovnosť
    Mediálna politika
    Regionálny rozvoj a životné prostredie
    Územné plánovanie
    Verejné obstarávanie v kraji
    Sociálna politika v kraji
    Rozpočet v kraji
    Zdravotná politika v kraji
    Doprava v kraji
    Kultúra v kraji
    Cestovný ruch v kraji
    Školstvo v kraji
    Šport v kraji
    Projekty a investície
    Často kladené otázky
    Dotazník TIS 2022
  • Kontakty
  • Samosprávny kraj
    • Predseda
      • O predsedovi
      • Kalendár predsedu
      • Kancelária predsedu
      • Doterajší predsedovia
      • Cena KSK a predsedu KSK
      • Čestná cena predsedu KSK
      • Osobnosti KSK
    • Podpredsedovia
    • Zastupiteľstvo
      • Poslanci
      • Zasadnutia
      • Uznesenia
      • Komisie
        • 6. volebné obdobie
          • Rada predsedov komisií
          • Plán rokovaní komisií Zastupiteľstva KSK a termíny rokovaní komisií Zastupiteľstva KSK
          • Etika a konflikt záujmov
          • Dopravná komisia
          • Finančná komisia
          • Komisia cestovného ruchu a cezhraničnej spolupráce
          • Komisia k hospodáreniu s majetkom
          • Komisia na ochranu verejného záujmu pri výkone funkcií verejných funkcionárov
          • Komisia pre cirkevné a spoločenské otázky
          • Komisia regionálneho rozvoja
          • Komisia územného plánovania a životného prostredia
          • Kultúrna komisia
          • Mandátová komisia
          • Sociálna komisia
          • Školská komisia
          • Zdravotná komisia
        • 5. volebné obdobie
          • Rada predsedov komisií
          • Komisia na ochranu verejného záujmu pri výkone funkcií verejných funkcionárov
          • Mandátová komisia
          • Komisia k hospodáreniu s majetkom
          • Komisia pre cirkevné a spoločenské otázky
          • Finančná komisia
          • Sociálna komisia
          • Kultúrna komisia
          • Zdravotná komisia
          • Dopravná komisia
          • Školská komisia
          • Komisia regionálneho rozvoja
          • Komisia cestovného ruchu a cezhraničnej spolupráce
          • Komisia územného plánovania a životného prostredia
          • Termíny rokovaní komisií Zastupiteľstva KSK
        • 4. volebné obdobie
          • Mandátová komisia
          • Komisia na ochranu verejného záujmu pri výkone funkcií verejných funkcionárov
          • Komisia k hospodáreniu s majetkom
          • Komisia pre cirkevné a spoločenské otázky
          • Finančná komisia
          • Sociálna komisia
          • Kultúrna komisia
          • Zdravotná komisia
          • Dopravná komisia
          • Školská komisia
          • Komisia regionálneho rozvoja
          • Komisia cestovného ruchu a cezhraničnej spolupráce
          • Komisia územného plánovania a životného prostredia
        • 3. volebné obdobie
          • Mandátová
          • Na ochranu verejného záujmu pri výkone funkcií verejných funkcionárov
          • Finančná
          • Sociálna
          • Dopravná
          • Zdravotná
          • Kultúrna
          • Školská
          • Regionálneho rozvoja
          • Cestovného ruchu a cezhraničnej spolupráce
          • Územného plánovania a životného prostredia
          • K hospodáreniu s majetkom
          • Pre cirkevné a spoločenské otázky
        • 2. volebné obdobie
          • Mandátová
          • Na ochranu verejného záujmu pri výkone funkcií verejných funkcionárov
          • Finančná
          • Sociálna
          • Kultúrna
          • Zdravotná
          • Dopravná
          • Školská
          • Regionálneho rozvoja
          • Cestovného ruchu a cezhraničnej spolupráce
          • Územného plánovania a životného prostredia
          • K hospodáreniu s majetkom KSK
          • Pre cirkevné a spoločenské otázky
      • Dokumenty zastupiteľstva
        • Dochádzka poslancov Zastupiteľstva KSK
        • Odmeny poslancov Zastupiteľstva KSK
        • Časový plán zasadnutí Zastupiteľstva KSK
        • Rokovací poriadok Zastupiteľstva KSK a Rokovací poriadok komisií Zastupiteľstva KSK
        • Zásady odmeňovania poslancov Zastupiteľstva KSK a neposlancov - členov komisií zastupiteľstva
        • Zásady a postup pre udeľovanie ocenení KSK
        • Etika volených funkcionárov
      • Otvorená samospráva
    • Úrad KSK
      • O úrade KSK
      • Organizačná štruktúra
      • Riaditeľ Úradu KSK
      • História sídla KSK
    • Kontrola
      • Kontrolná činnosť v KSK
      • Hlavný kontrolór
      • Odborné stanoviská
      • Pripomienky
      • Útvar hlavného kontrolóra
      • Výsledky kontrol
        • Rok 2025
        • Rok 2024
        • Rok 2023
        • Rok 2022
        • Rok 2021
        • Rok 2020
        • Rok 2019
        • Rok 2018
        • Rok 2017
        • Rok 2016
      • Správy o kontrolnej činnosti
      • Plán kontrolnej činnosti
      • Monitoring dlhu
      • Register kontrolných zistení a odporúčaní
        • Zovšeobecnené kontrolné zistenia a odporúčania
        • Rozpočtovanie
        • Finančná kontrola
        • Účtovníctvo
        • Verejné obstarávanie
        • Pracovné právo a odmeňovanie
        • Správa majetku
        • Ostatné
      • Podanie podnetu na kontrolu
      • Kontakty
    • Organizácie
      • Školy a školské zariadenia
      • Sociálne
      • Kultúrne
      • Iné organizácie
    • Právnické osoby
    • Kompetencie
      • Cestovný ruch
        • O cestovnom ruchu
        • Aktuálne v cestovnom ruchu
        • Kompetencie a legislatíva
        • Koncepčné materiály
        • Stratégia rozvoja do roku 2020
          • Stratégia rozvoja CR v regióne v NP Slovenský Kras
          • Stratégia rozvoja CR v regióne NP Slovenský raj
          • Stratégia rozvoja cestovného ruchu v regióne Dolný Zemplín
        • Krajská organizácia CR
        • Organizácie cestovného ruchu
        • Cykloturistika v Košickom kraji
        • Terra Incognita
        • Filmový turizmus
        • Kúpele
          • Kúpele v Košickom kraji
          • Kúpeľníctvo v Košickom kraji - Cestovný ruch
        • Catching-up Regions (CuRI) - Cestovný ruch
      • Doprava
        • Aktuálne v doprave
        • Kompetencie a legislatíva
        • Pozemné komunikácie
        • Regionálna autobusová doprava
        • Regionálna železničná doprava
        • IDS Východ
        • Plán udržateľnej mobility
        • Rozpočet
      • Kultúra
        • O kultúre
        • Aktuálne v kultúre
        • Kalendár podujatí
        • Kultúrne služby
        • Filmová kancelária Košického kraja
        • Kompetencie a legislatíva
        • Koncepčné a iné dokumenty
      • Regionálny rozvoj
        • O regionálnom rozvoji
        • Kompetencie a legislatíva
        • Aktuálne v regionálnom rozvoji
        • Koncepčné materiály kraja
        • PHRSR
          • Program hospodárskeho rozvoja a sociálneho rozvoja KSK na roky 2023 – 2027
          • Integrovaný územný rozvoj
          • Index sociálneho pokroku
        • Profil regiónu
        • Rada partnerstva
          • O Rade partnerstva
          • Strategicko-plánovacie regióny
          • Referát sekretariátu Rady partnerstva KSK
          • Zasadnutia Rady partnerstva
          • Dokumenty Rady partnerstva
          • Podpora vytvorenia technického sekretariátu Rady partnerstva
        • Investičné prostredie
          • Inovačné centrum Košického kraja
          • Regionálna inovačná stratégia
          • Prezentácia pre investorov
          • Aktuálne v investičnom prostredí
        • Európska, cezhraničná, územná spolupráca
        • Europe Direct Košice
        • Projekty implementované KSK
      • Územné plánovanie
        • Aktuálne v územnom plánovaní
        • Kompetencie a legislatíva
        • Záväzné stanovisko
        • Geopriestorové dáta a analýzy
        • Územný plán regiónu
          • Územný plán regiónu (ÚPN VÚC) 2022
          • Územný plán regiónu (ÚPN VÚC) 2017
          • Územný plán regiónu (ÚPN VÚC) 2014
          • Územný plán regiónu (ÚPN VÚC) 2009
        • Územnoplánovacie podklady
        • Územný plán obcí
      • Životné prostredie
        • O životnom prostredí
        • Aktuálne v životnom prostredí
        • Kompetencie a legislatíva
        • Implementované projekty
        • Program obnovy krajiny
      • Sociálne veci
        • Aktuálne v sociálnych veciach
        • Kompetencie a legislatíva
        • Koncepcia rozvoja sociálnych služieb
        • Kancelária prvého kontaktu
        • Sociálne služby - občan
        • Sociálne služby - poskytovateľ
        • Sociálne služby financované KSK
        • Informačný systém sociálnych služieb
        • Evidencie čakateľov
        • Kontrolná činnosť
        • Sociálny rozvoj mikroregiónov
      • Školstvo
        • Aktuálne v školstve
        • Odbor školstva
        • Kompetencie a legislatíva
        • Koncepčné materiály
        • Školy a školské zariadenia
        • Krajská hokejová akadémia
        • Prijímanie na vzdelávanie
        • Dokumenty
        • Mládež a školské parlamenty
          • O mládeži a školských parlamentoch
          • Súťaže pre stredné školy
          • Študentský parlament Košického kraja
          • Ponuka aktivít pre školské parlamenty
          • Príklady dobrej praxe v práci s mládežou
        • Krajská rada - KROVaP
        • Územná školská rada
        • Školské stravovanie
      • Zdravotníctvo
        • Aktuálne v zdravotníctve
        • Zdravotníctvo KSK
        • Kompetencie a legislatíva
        • Zdravotná starostlivosť
        • Formulár
        • Ambulantná pohotovostná služba
        • Lekárenská starostlivosť
        • Zdravotná dokumentácia
        • Žiadosti a tlačivá
        • Dozor
        • Etická komisia
          • Etická komisia
          • Cenník Etickej komisie KSK
        • Minimálna sieť VAS a možnosti podpory
        • Nedostupný lekár

Neoverenie finančnej operácie a nesprávne vykonávanie finančnej kontroly

  • Úvod
  • Samosprávny kraj
  • Kontrola
  • Register kontrolných zistení a odporúčaní
  • Finančná kontrola
  • Neoverenie finančnej operácie a nesprávne vykonávanie finančnej kontroly

Opis kontrolného zistenia

Neoverenie každej finančnej operácie alebo jej časti základnou finančnou kontrolou. Kontrolovaný subjekt neoveril základnou finančnou kontrolou príjem a výdaj finančných prostriedkov v hotovosti v mesiacoch jún – november 2020. Základnou finančnou kontrolou neoveril v kontrolovanom období odberateľské faktúry, zmluvy (zmluvy o nájme, kúpno - predajné zmluvy, darovacie zmluvy, dodatky k zmluvám, zmluvu o grante) a objednávky.

Základnou finančnou kontrolou neboli overené niektoré pracovné zmluvy, dohody o mimopracovnej činnosti a návrhy na odmeny.

Neoverenie základnou finančnou kontrolou oznámenia o výške a zložení funkčných platov, dohody o vykonaní práce, dohody o pracovnej činnosti, návrhy na odmeny, uzatvorené zmluvy, priznanie osobného príplatku zo dňa 19.10.2021 a pracovnú zmluvu zo dňa 30.07.2021.

Výkon finančnej kontroly na všetkých dokladoch je potvrdený podpisom iba jedného zamestnanca zodpovedného za príslušný charakter finančnej operácie. V prípade, ak aj je potvrdený dvoma osobami, doklad súvisiaci s finančnou operáciou obsahuje len jedno spoločné vyjadrenie pre obe osoby, ktoré potvrdzujú vykonanie základnej finančnej kontroly.

Kontrolovaný subjekt neoveril základnou finančnou kontrolou odberateľské faktúry a dodávateľské faktúry - dobropisy.

Nesprávne vykonávanie základnej finančnej kontroly. Kontrolný list, resp. doklad súvisiaci s finančnou operáciou, na ktorom sa vykonáva overovanie základnou finančnou kontrolou, obsahoval pri odsúhlasení zodpovedného zamestnanca a vedúceho zamestnanca len jedno spoločné vyjadrenie, či je alebo nie je možné finančnú operáciu alebo jej časť vykonať, prípadne v nej pokračovať, resp. vymáhať poskytnuté plnenie.

Neoverenie každej finančnej operácie alebo jej časti základnou finančnou kontrolou. Kontrolovaný subjekt neoveril základnou finančnou kontrolou odpisy z dlhodobého majetku školy; vyradenie drobného hmotného majetku; likvidáciu drobného hmotného majetku.

Nesprávne vykonávanie základnej finančnej kontroly overovaním finančnej operácie iba vo fáze po vykonaní pracovnej cesty, t. j. po vstupe do záväzku.

Nesprávne vykonávanie základnej finančnej kontroly overovaním finančnej operácie iba vo fáze pred vykonaním pracovnej cesty, t. j. pred vstupom do záväzku. Overovanie súladu s rozpočtom základnou finančnou kontrolou iba pred vykonaním pracovnej cesty, t. j. pred vstupom do záväzku (pred schválením pracovnej cesty).

Legislatíva/zhodnotenie

Zákon 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite.

Finančná kontrola sa vykonáva ako základná finančná kontrola, administratívna finančná kontrola a finančná kontrola na mieste.

Základnú finančnú kontrolu sú povinné vykonávať všetky orgány verejnej správy vo vzťahu ku každej finančnej operácii alebo jej časti, a to aj v prípade, keď orgán verejnej správy vykonáva overovanie finančnej operácie alebo jej časti administratívnou finančnou kontrolou alebo finančnou kontrolou na mieste. Súlad finančnej operácie alebo jej časti so skutočnosťami uvedenými v § 6 ods. 4 zákona č. 357/2015 Z. z. sa overuje po celý čas od jej prípravy až po jej ukončenie a splnenie všetkých jej cieľov.

§ 2 bod. a) zákona 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite.

Na účely tohto zákona sa rozumie finančným riadením súhrn postupov orgánu verejnej správy pri riadení rizík, zodpovednom plánovaní, rozpočtovaní, použití, poskytovaní, účtovaní, výkazníctve verejných financií , finančnej kontrole a audite, ktorého cieľom je hospodárne, efektívne, účinné a účelné využívanie verejných financií.

§ 6 ods. 3 zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite.

Cieľom finančnej kontroly je zabezpečiť najmä

  1. hospodárnosť, efektívnosť, účinnosť a účelnosť pri hospodárení s verejnými financiami a realizácii finančnej operácie alebo jej časti,
  2. dodržiavanie rozpočtu orgánu verejnej správy,
  3. dodržiavanie tohto zákona, všeobecne záväzných právnych predpisov vydaných na jeho vykonanie, osobitných predpisov, medzinárodných zmlúv, ktorými je Slovenská republika viazaná, a na základe ktorých sa Slovenskej republike poskytujú finančné prostriedky zo zahraničia, rozhodnutí vydaných na základe osobitných predpisov alebo vnútorných predpisov,
  4. dodržiavanie uzatvorených zmlúv orgánom verejnej správy,
  5. dodržiavanie podmienok na poskytnutie a použitie verejných financií,
  6. správnosť a preukázateľnosť vykonávania finančnej operácie alebo jej časti, spoľahlivosť výkazníctva,
  7. ochranu majetku v správe alebo vo vlastníctve orgánu verejnej správy,
  8. predchádzanie podvodom a nezrovnalostiam,
  9. včasné a spoľahlivé informovanie štatutárneho orgánu verejnej správy o úrovni hospodárenia s verejnými financiami a o vykonávaných finančných operáciách alebo ich častiach,
  10. overovanie plnenia opatrení prijatých na nápravu nedostatkov zistených administratívnou finančnou kontrolou alebo finančnou kontrolou na mieste a na odstránenie príčin ich vzniku,
  11. overovanie ďalších skutočností súvisiacich s finančnou operáciou alebo jej časťou a finančným riadením.

§ 7 ods. 1 zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite.

Základnou finančnou kontrolou je orgán verejnej správy povinný overovať vždy súlad každej finančnej operácie alebo jej časti so skutočnosťami uvedenými v § 6 ods. 4 na príslušných stupňoch riadenia.

§ 7 ods. 2 zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite.

Základnú finančnú kontrolu vykonáva štatutárny orgán orgánu verejnej správy alebo ním určený vedúci zamestnanec orgánu verejnej správy a zamestnanec zodpovedný za rozpočet, verejné obstarávanie, správu majetku alebo za iné odborné činnosti podľa povahy finančnej operácie alebo jej časti podľa rozhodnutia štatutárneho orgánu verejnej správy

§ 7 ods. 3 zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite

Osoby podľa odseku 2 vykonávajúce základnú finančnú kontrolu potvrdzujú na doklade súvisiacom s finančnou operáciou alebo jej časťou súlad so skutočnosťami uvedenými v § 6 ods. 4 uvedením svojho mena a priezviska, podpisu, dátumu vykonania základnej finančnej kontroly a uvedením vyjadrenia, či

  1. finančnú operáciu alebo jej časť možno vykonať alebo nemožno vykonať,
  2. vo finančnej operácii alebo jej časti možno pokračovať alebo nemožno pokračovať alebo
  3. poskytnuté plnenie treba vymáhať alebo poskytnuté plnenie nie je potrebné vymáhať, ak sa finančná operácia alebo jej časť už vykonala.

Odporúčanie

Aktualizovať internú smernicu o finančnej kontrole v zmysle zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite.

Základnou finančnou kontrolou overovať všetky príjmové a výdavkové pokladničné doklady, odberateľské faktúry, dobropisy, objednávky a zmluvy.

Základnou finančnou kontrolou overovať všetky pracovné zmluvy, dohody o mimopracovnej činnosti a návrhy na odmeny.

Základnou finančnou kontrolou overovať oznámenia o výške a zložení funkčných platov, dohody o vykonaní práce, dohody o pracovnej činnosti, uzatvorené zmluvy, návrhy na odmeny, priznania osobného príplatku a pracovné zmluvy.

Každú finančnú operáciu overiť minimálne dvoma osobami súčasne v zmysle princípu „kontrola štyroch očí“.

Na kontrolnom liste, resp. doklade k finančnej operácii, ktorá sa overuje základnou finančnou kontrolou, vždy uviesť ku každému menu, priezvisku, dátumu a podpisu osôb vykonávajúcich základnú finančnú kontrolu (zamestnanec a vedúci zamestnanec) aj vyjadrenie k vykonaniu, alebo pokračovaniu, či potrebnému vymáhaniu finančnej operácie zvlášť.

Pri príkaze na pracovnú cestu pred samotnou pracovnou cestou základnou finančnou kontrolou overiť súlad s rozpočtom, súlad s vnútorným predpisom a súlad so zameraním pracovnej cesty, najneskôr v deň konania pracovnej cesty (pred vstupom do záväzku). Vo fáze vyúčtovania pracovnej cesty overiť súlad s rozpočtom, overiť, či sa pracovná cesta skutočne vykonala, správnosť výpočtu cestovných náhrad a iné podmienky poskytnutia verejných financií.

Právny stav k (rok)

2022


Neoverenie finančnej operácie a nesprávne vykonávanie finančnej kontroly
Doklad súvisiaci s finančnou operáciou, na ktorom sa vykonáva overovanie základnou finančnou kontrolou neobsahoval všetky náležitosti podľa zákona
Boli tieto informácie pre vás užitočné? Je táto stránka užitočná?
Našli ste na stránke chybu?
Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu

Pomôžte nám zlepšiť kosickazupa.sk

Aby sme vedeli zlepšiť obsah na tejto stránke, chceli by sme vedieť o Vašej skúsenosti so stránkou. Pošleme Vám link na formulár spätnej väzby. Jeho vyplnenie Vám zaberie iba 2 minúty.

Vyplniť prieskum

Pomôžte nám zlepšiť kosickazupa.sk

Prosím nevpisujte žiadne osobné informácie (meno, kontakt a iné).


You can enter up to 350 characters

Košický samosprávny kraj:

Adresa:
Úrad Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1
042 66 Košice

Telefón informátor: 055 7268 111
Email: vuc@vucke.sk

Výber z kraja:

  • Aktuality
  • Videá z kraja
  • Úradná tabuľa
  • Dotácie VÚC
  • Kontakty na DSS
  • Kontakty VÚC

Pre médiá:

Symboly košického samosprávneho kraja
Dizajn manuál | PDF | 15.48 Mb
Tlačové verzie loga KSK | ZIP | 0.45 Mb

Rýchle odkazy:

  • Ochrana osobných údajov
  • Súbory cookies
  • Mapa stránok
  • RSS
  • Vyhlásenie o prístupnosti
Facebook Instagram Youtube Vytlačiť stránku

Prevazdkovateľ služby je Košický samosprávny kraj
Vytvorené v súlade s Jednotným dizajn manuálom elektronických služieb.

Táto stránka je chránená službou reCAPTCHA a platia pre ňu Zásady ochrany súkromia a Zmluvné podmienky spoločnosti Google.

Domovská stránka obce Košický samosprávny kraj
Košický
samosprávny
kraj

Košický samosprávny kraj
Oficiálna stránka

  • Samosprávny kraj
    • Predseda
      • - O predsedovi
      • - Kalendár predsedu
      • - Kancelária predsedu
      • - Doterajší predsedovia
      • - Cena KSK a predsedu KSK
      • - Čestná cena predsedu KSK
      • - Osobnosti KSK
    • Podpredsedovia
    • Zastupiteľstvo
      • - Poslanci
      • - Zasadnutia
      • - Uznesenia
      • - Komisie
      • - Dokumenty zastupiteľstva
      • - Otvorená samospráva
    • Úrad KSK
      • - O úrade KSK
      • - Organizačná štruktúra
      • - Riaditeľ Úradu KSK
      • - História sídla KSK
    • Kontrola
      • - Kontrolná činnosť v KSK
      • - Hlavný kontrolór
      • - Odborné stanoviská
      • - Pripomienky
      • - Útvar hlavného kontrolóra
      • - Výsledky kontrol
      • - Správy o kontrolnej činnosti
      • - Plán kontrolnej činnosti
      • - Monitoring dlhu
      • - Register kontrolných zistení a odporúčaní
      • - Podanie podnetu na kontrolu
      • - Kontakty
    • Organizácie
      • - Školy a školské zariadenia
      • - Sociálne
      • - Kultúrne
      • - Iné organizácie
    • Právnické osoby
    • Kompetencie
      • - Cestovný ruch
      • - Doprava
      • - Kultúra
      • - Regionálny rozvoj
      • - Územné plánovanie
      • - Životné prostredie
      • - Sociálne veci
      • - Školstvo
      • - Zdravotníctvo
  • Úradná tabuľa
    • Povinné informácie
      • - Úrad Košického samosprávneho kraja
      • - Zmluvy
      • - Objednávky
      • - Faktúry
      • - Verejné obstarávanie
      • - Dotácie
      • - Stavebný úrad
      • - Civilná ochrana
      • - Spracúvanie osobných údajov
      • - Petície
      • - Správne konania
      • - Sadzobník správnych poplatkov
    • VZN a legislatíva
      • - Materiály na pripomienkovanie
      • - Všeobecne záväzné nariadenia
      • - Iná legislatíva
    • Majetok KSK
      • - Predaj majetku
      • - Prenájom majetku
      • - Prebytočný nehnuteľný majetok
      • - Povinné informácie k majetku
      • - Správa majetku KSK
      • - Zásady hospodárenia s majetkom KSK
    • Financie
      • - Rozpočet
      • - Výročná správa
      • - Záverečný účet
      • - Cenová regulácia a cenová kontrola
    • Personalistika
    • Projekty
      • - Programové obdobie 2021 - 2027
      • - Programové obdobie 2014 – 2020
      • - Programové obdobie 2007 – 2013
      • - Projekty a zámery - rok 2025
      • - Projekty a zámery - rok 2024
      • - Ukončené projekty - rok 2023
      • - Tabačka
    • Rozvoj regiónu
      • - PHRSR KSK na roky 2023 – 2027
      • - PHSR KSK na roky 2016 - 2022
      • - Dokumenty a publikácie
      • - Integrovaná územná stratégia
  • Smart región
    • Aktuality
    • Fakty o kraji
      • - Úvod do kraja
      • - Terra Incognita
      • - Videá z kraja
      • - Dokumenty
      • - Symboly Košického samosprávneho kraja
      • - Partnerské regióny
      • - Samosprávne kraje
      • - Panorámy a prehliadky
    • Informačné centrá
    • Obce a mestá Košického kraja
    • Región Abov
      • - Spoznajte Abov
      • - Kultúra regiónu Abov
      • - História regiónu Abov
      • - Príroda regiónu Abov
      • - Turistika regiónu Abov
    • Región Gemer
      • - Spoznajte Gemer
      • - Kultúra regiónu Gemer
      • - História regiónu Gemer
      • - Príroda regiónu Gemer
      • - Turistika regiónu Gemer
    • Región Spiš
      • - Spoznajte Spiš
      • - Kultúra regiónu Spiš
      • - História regiónu Spiš
      • - Príroda regiónu Spiš
      • - Turistika regiónu Spiš
    • Región Zemplín
      • - Spoznajte Zemplín
      • - Kultúra regiónu Zemplín
      • - História regiónu Zemplín
      • - Príroda regiónu Zemplín
      • - Turistika regiónu Zemplín
    • Geoportál KSK
    • Terra Incognita
    • Kalendár kultúrnych akcií
  • Transparentný kraj
    • Viac o transparentnom kraji
    • Otvorená samospráva
    • Predaj a nájom majetku
    • Politika participácie verejnosti na rozhodovaní samosprávy
    • Participácia
      • - Participácia a regionálna územná samospráva
      • - Participatívne procesy
      • - Koordinátori participácie
      • - Aktuálne v participácii
      • - Publikácie
    • Prístup k informáciám
    • Zmluvy, faktúry, objednávky
    • Rodová rovnosť
    • Mediálna politika
    • Regionálny rozvoj a životné prostredie
    • Územné plánovanie
    • Verejné obstarávanie v kraji
    • Sociálna politika v kraji
    • Rozpočet v kraji
    • Zdravotná politika v kraji
    • Doprava v kraji
    • Kultúra v kraji
    • Cestovný ruch v kraji
    • Školstvo v kraji
    • Šport v kraji
      • - Rezervácia športovísk
    • Projekty a investície
    • Často kladené otázky
      • - Oblasť dopravy
      • - Oblasť kultúry
      • - Oblasť majetku
      • - Oblasť financií
      • - Oblasť sociálna
      • - Oblasť verejného obstarávania
      • - Oblasť zdravotníctva
      • - Oblasť školstva
      • - Oblasť energetiky
      • - Oblasť verejnej správy
      • - Oblasť regionálneho rozvoja
      • - Oblasť GIS
      • - Oblasť územného plánovania
      • - Oblasť cestovného ruchu
    • Dotazník TIS 2022
  • Kontakty
  • Ikona Facebook Facebook
  • Ikona Instagram Instagram
  • Ikona Youtube Youtube
  • Vytočiť telefónne číslo +421 55 7268 111
  • Napísať email na webinfo@kosickazupa.sk
  • Zmenšiť veľkosť textu
  • Základná veľkosť textu
  • Zväčšiť veľkosť textu